deurne leeft webkrunch kmo portefeuille rivierenhof kasteel
13.07.2020

Online marketingbureau WebKrunch uit Deurne (Antwerpen) zet een volgende stap in het aanbieden van trainingen en opleidingen voor online marketing. Sinds kort is het bedrijf ook geaccrediteerd via de KMO-portefeuille. Zo krijgen lokale ondernemers en kmo’s goedkoper toegang tot het brede pallet aan opleidingen van dit online reclamebureau. WebKrunch werd eveneens erkend als adviescentrum.

Erkend opleidingscentrum KMO-portefeuille

Sinds de coronacrisis werd duidelijk hoe cruciaal online aanwezigheid is voor zelfstandigen en kmo’s. Tal van bedrijven missen echter expertise als het aankomt op online ondernemen.

WebKrunch biedt een gevarieerd aanbod aan opleidingen, trainingen en workshops aan met een focus op online marketing en webshops. Zo kunnen ondernemers en bedrijven ook de digitale poot van hun zaak versterken.

Online marketing: essentieel in coronatijden

Zaakvoerder Jan Van Hove:

Fysieke winkels en bedrijven moesten hun deuren sluiten tijdens de lockdown. Dat maakte duidelijk hoe belangrijk online ondernemen is. Niet iedereen was daar klaar voor. We merken een sterke stijging in het aantal aanvragen voor onze opleidingen en trainingen rond online marketing. Dankzij onze erkenning voor de KMO-portefeuille verlagen we de drempel om deel te nemen.

Trainingen: van SEO tot webshops

De opleidingen van WebKrunch bieden bedrijven meteen bruikbare expertise voor hun online marketing. Zo leren ze onder meer hoe ze beter kunnen scoren in Google, hoe ze hun website kunnen gebruiken om méér klanten te werven en wat de geheimen zijn van een doeltreffende webshop.

Via de KMO-portefeuille krijgen ondernemers toegang tot die kennis, terwijl de Vlaamse Overheid 30% van hun kosten voor z’n rekening neemt. Dat is een groot voordeel voor bedrijven die hun online aanwezigheid willen versterken, maar terughoudend zijn om te investeren. Het verlaagt de financiële drempel aanzienlijk. Daarbovenop hebben we voor onze trainingen gekozen voor de majestueuze setting van Kasteel Rivierenhof. De ideale plaats om in alle rust de marketingstrategie van bedrijven op punt te stellen

aldus online marketeer Alain Hoeckx.

Erkend adviescentrum voor online marketing

Naast erkend opleidingscentrum, ontving WebKrunch ook een accreditatie als adviescentrum. Bedrijven kunnen hun website, webshop of online marketing gericht laten doorlichten. Achteraf krijgen ze advies op maat om hun online marketing efficiënt te verbeteren.

Jan Van Hove besluit:

Maatwerk is ontzettend belangrijk bij digitaal ondernemen. Via ons advies zetten bedrijven hun unieke online marketingstrategie verder op punt. Zodat hun digitale aanwezigheid een volwaardige pijler wordt voor hun werking.

De eerstvolgende opleiding is op vrijdag 14 augustus ‘Google Analytics interpreteren’. Het volledige aanbod trainingen en workshops kan u hier bekijken. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Alain Hoeckx bij WebKrunch.

 Tel: 04 75 33 83 67

E-mail: Alain@webkrunch.be

Adres: Gallifortlei 104, 2100 Deurne